Innowacyjność w biznesie
Wprowadziłem na rynek kilka innowacyjnych produktów np. pierwszy w Polsce probiotyk w saszetkach lub smakowy płyn nawadniający.
Dowiedz się jak być innowacyjnym w biznesie bez wydawania milionów
na badania.
Przykładowe działania
Przygotowanie
– Jak stymulować kreatywne myślenie?
– Czym różni się kreatywność w biznesie od kreatywności w sztuce?
– Dlaczego kreatywność nie musi być droga?
Warsztaty
– 10 sposobów pobudzenia kreatywności w biznesie
– Jak zmieniać trudności w szanse?
– Jak ocenić czy pomysł ma szansę zostać wdrożony i przyjęty przez rynek?
Wdrożenie
Warsztaty prowadzone są na realnych przykładach, sytuacjach klienta. Często jako efekt szkolenia pojawia się innowacyjny pomysł, produkt, usługa.
Oczekiwane rezultaty
Osoby, które ukończą szkolenie:
– będą potrafiły świadomie pobudzać swoją kreatywność w biznesie
– będą potrafiły ocenić szanse powodzenia nowego pomysłu
– poznają techniki generujące innowacyjne pomysły i oceniające ich możliwość wdrożenia
Długofalowe korzyści:
– nowe innowacyjne usługi i/lub produkty
– zmiana kultury myślenia organizacji na opartą na innowacyjności
Dla kogo?
Z warsztatów najbardziej skorzystają firmy , organizacje lub osoby chcące wprowadzić na rynek innowacyjny produkt lub usługę, ale mające problem z ocenieniem jego zyskowności.