Zarządzanie kulturą organizacji
Poznaj sztukę skupiania uwagi na tym, co długofalowo najważniejsze.
Przykładowe działania
Przygotowanie
– Analiza kultury organizacyjnej firmy w oparciu o:
– Metodologię Harvard Business School
– Testy i ankiety
Warsztaty
– Omówienie obecnej kultury organizacyjnej firmy w kontekście silnych stron i słabości
– Czy kulturę da się zaprojektować? Metody i pułapki myślenia
o kulturze firmy.
– Projektowanie optymalnej kultury organizacyjnej firmy
Wdrożenie
Przygotowanie planu wdrożenia i pomiarów kultury
organizacyjnej w organizacji
Oczekiwane rezultaty
Osoby, które ukończą szkolenie:
– Poznają aktualną kulturę organizacyjną firmy
– Będą potrafiły modelować kulturę organizacji
– Poznają skuteczne metody komunikacji i wdrażania nowej kultury organizacyjnej
Długofalowe korzyści:
– Zmniejszenie rotacji pracowników
– Zwiększenie lojalności pracowników i partnerów biznesowych
Dla kogo?
Z warsztatów najbardziej skorzystają firmy lub organizacje zatrudniające powyżej 20 osób.