Czym się zajmuję

Doświadczony Manager specjalizujący się w obszarach sprzedaży, zakupów i marketingu. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Coach, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży, współautor książki ” Techniki promocji sprzedaży“. Absolwent Canadian International Management Institute i Harvard Business School MANAGEMENT 2008™. Przedsiębiorca roku 2019 w kategorii instytucja wspierająca przedsiębiorczość – nagroda przyznana przez Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych.

Od lipca 2012 prowadzę własną działalność gospodarczą zajmując się: doradztwem i szkoleniem z zakresu sprzedaży i marketingu strategicznego oraz operacyjnego. Specjalizuję się w tworzeniu i porządkowaniu strategii firm i procesów sprzedażowych oraz marketingowych w oparciu o twarde dane. Wspieram procesy rekrutacyjne w obszarze marketingu i sprzedaży (analiza potrzeb firmy oraz sprawdzanie kompetencji twardych kandydata). Okresowo monitoruję u moich byłych Klientów efekty prowadzonych działań marketingowych, sprzedażowych i rekomendowanych zmian. Czasami realizuję outsourcing zarządzania specjalistami ds. marketingu w firmie klienta w ramach Konsultanta lub Interim Managera. Regularnie dzielę się doświadczeniem i wiedzą na dedykowanych warsztatach. Średnio w trakcie roku prowadzę około 150 warsztatów lub szkoleń.

Klikając na poniższe linki znajdziesz opis najważniejszych projektów marketingowych, które miałem
przyjemność realizować. O szczegółach zrealizowanych wybranych większych projektów można poczytać poniżej:

Case study

Zakres mojej działalności

Doradztwo i szkolenie

z zakresu zarządzania marką, sprzedaży
i kompetencji menadżerskich.

pisanie strategii

rozwoju biznesu oraz marki. Audyt strategiczny.

Interim Management

w ramach, którego biorę pełną odpowiedzialność za
wdrożenie ustalonych celów w ramach zarządzania działem lub firmą.

Mentoring i konsulting

procesów sprzedażowych i marketingowych.

Wsparcie procesów rekrutacyjnych

w obszarze marketingu i sprzedaży (analiza potrzeb firmy oraz sprawdzanie kompetencji twardych kandydata), mentoring.

SZKOLENIA Z ZAKRESU MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Są to głównie szkolenia zamknięte prowadzone dla wybranego klienta.
W ramach szkolenia pracujemy na produktach lub usługach zamawiającego.

Sprawdź

Chcesz dowiedzieć się więcej o mnie?

Sprawdź co inni mówią o mnie, dla kogo pracowałem i co osiągnąłem.

Dlaczego ja