Władca
Hasło: Władza to siła.
Strategia: Stworzyć przepis na sukces
Cel: Zbudować prosperującą społeczność
Talent: Przywództwo
Słabości: Formalność
C.G. Jung odkrył, że dobre opowieści, mity, legendy, filmy mają charakterystyczne postacie intuicyjnie rozpoznawane przez obserwatorów. Są one rozpoznawalne przez każdego człowieka niezależnie od wychowania, kultury, wykształcenia, zamożności czy miejsca zamieszkania.
W 2001 roku za sprawą książki M. Mark i C.S. Pearson “THE HERO AND THE OUTLAW” koncepcja zarządzania marką za pomocą archetypów Junga zawojowała rynek anglosaski. Dzisiaj dzięki setkom badań koncepcja/filozofia zarządzania marką stała się narzędziem pozwalającym utrzymać spójność marki. Poznaj ją i poświęć zaoszczędzony czas na myślenie jak mocniej rozwinąć swój biznes.
Archetyp bardzo łatwo jest pomylić z jego przeciwieństwem, czyli stereotypem. Ta subtelna różnica decyduje o tym czy mamy spójny, wyróżniający i zachwycający przekaz marketingowy czy kolejną sztampową reklamę.
Hasło: Władza to siła.
Strategia: Stworzyć przepis na sukces
Cel: Zbudować prosperującą społeczność
Talent: Przywództwo
Słabości: Formalność
Hasło: Podziwiam Cię
Strategia: Przyciągać miłość, tworzyć głębokie relacje
Cel: doświadczać zmysłowej
i intymnej przyjemności
Talent: Pasja
Słabości: Zazdrość
Hasło: Nie ograniczaj się
Strategia: Odkrycie bardziej
pełnego życia
Cel: Doświadczenie wolności
Talent: Ambicja, autonomia
Słabości: Wyobcowanie, samotność
Hasło: Świat jest piękny
Strategia: Doświadczyć Raju
Cel: Być szczęśliwym
Talent: Wiara i optymizm
Słabości: Naiwność
Hasło: Prawda Cię wyzwoli
Strategia: Poznać obiektywną prawdę, by podejmować racjonalne decyzje
Cel: Zrozumienie procesów,
dzielenie się wiedzą
Talent: Mądrość, erudycja
Słabości: Obawy przed podejmowaniem złej decyzji
Hasło: To jest możliwe
Strategia: Rozwijać wizję i żyć nią
Cel: uwolnić moc
Talent: transformacja win-win
Słabości: pokusa manipulowania innymi
Hasło: ogranicza Cię tylko wyobraźnia
Strategia: Tworzyć wartościowe rzeczy
Cel: Realizować się
Talent: Kreatywność
Słabości: Egoizm
Hasło: Wszyscy są równi
Strategia: Łączyć ludzi
Cel: Być częścią grupy
Talent: Realizm
Słabości: Powierzchowność
Hasło: Zasady są po to, by je łamać
Strategia: Zniszczyć to, co nie działa
Cel: Złamać konwencję, porwać tłumy
Talent: Ekstrawagancja, odwaga
Słabości: Brak konsekwencji
Hasło: Dasz radę!
Strategia: Osiągnąć mistrzostwo pokonując słabości
Cel: Być mistrzem, który walczy o lepsze jutro
Talent: Odwaga i determinacja
Słabości: Arogancja, rywalizacja
Hasło: Żyj chwilą!
Strategia: Korzystać z życia
Cel: Dobrze się bawić
Talent: Uśmiech, poczucie humoru
Słabości: Nieodpowiedzialność
Hasło: Kochaj innych
Strategia: Chronić przed krzywdą
Cel: Znaleźć piękno w prostocie
Talent: optymizm, współczucie
Słabości: Naiwność
Zwrotnie dostaniesz dostęp do strony opisującej dominujący archetyp Twojej marki
z bonusem niespodzianką.
Dzisiejszy świat biznesu przepełniony jest modnymi hasłami. Nowe idee, nowe hasła są jak sztuczne ognie: nagle wybuchają, wprawiają w zachwyt obserwatorów, by równie szybko zgasnąć. Dziś dużo się mówi o „marketingu chwili”, „Real-Time-Marketingu (RTM)”,czy „Growth Hawkingu”. Możesz poczytać o tysiącach różnych koncepcji marketingowych, modnych słowach (a jakże – koniecznie angielsko brzmiących!) oraz „sprawdzonych drogach na skróty”. Ogromna większość z nich odnosi się jednak do zjawisk krótkotrwałych, które zostały wynalezione wyłącznie w celu sprzedaży produktów, których nikt nie potrzebuje. Są to narzędzia, które w nieumiejętnych rękach potrafią zrobić wiele szkód marce i biznesowi.
Od najstarszych czasów historie budowały tożsamość plemion i narodów. Każde dziecko w świecie zachodnim zna historię Tristana i Izoldy, Króla Artura i jego rycerzy, Mojżesza i przejścia przez Morze Czerwone. Są to historie, które ukształtowały współczesny świat.
Gdyby nie opowieści Marco Polo prawdopodobnie Krzysztof Kolumb nigdy nie pomyślałby o morskiej drodze do Indii. Dzieląc się naszymi historiami, definiujemy “kim jest” nasza marka i “o co walczy”. W przeciwieństwie do kampanii reklamowej, historie marki tworzą jej tożsamość. Historie oparte o uniwersalne archetypy opisane przez C.G. Junga.
Ciekawe opowieści żyją swoim życiem. Nie są produktem chwili, ale mają głębsze korzenie. Dotykają czegoś znajomego, ale także przyczyniają się do powstania nowej świadomości i mocno zakorzeniają się w naszym słownictwie. Oto czym może być dla Twojej firmy “Opowiadanie historii”. Spójna historia kieruje się swoimi prawami – poznaj je i wykorzystuj w czasie prezentacji biznesowej, pisania bloga, tworzenia reklamy czy sprzedaży u Klienta.
Piotr jest menadżerem dobrze zorganizowanym, budującym plany działania adekwatne do postawionych zadań oraz możliwości jakimi dysponuje współpracująca z nim organizacja. Rozumie procesy marketingowe, potrafi je rozwijać i dzielić się wiedzą z korzyścią dla współpracowników oraz firmy.
Sebastian Małycha Prezes Zarządu Media Sp. z o.o. Mediarecovery
Są to głównie szkolenia zamknięte prowadzone dla wybranego klienta.
W ramach szkolenia pracujemy na produktach lub usługach zamawiającego.