Zarządzanie marką za pomocą archetypów C.G. Jung’a

Zarządzanie marką za pomocą
archetypów C.G. Jung’a

Przykładowe działania

Przygotowanie

  • Test definiujący obecny archetyp marki
  • Analiza materiałów marketingowych

Warsztaty

  • Poznaj moc archetypów
  • Technika C-O-R-E w budowaniu archetypu
  • Marka opowiada… bajki! Wszyscy lubią dobre bajki.
  • Case Studies – czyli jak to robią najlepsi?

Wdrożenie

Wytyczne dotyczące komunikacji wybranego archetypu w postaci 20 stronicowego raportu podsumowującego warsztaty.

Oczekiwane rezultaty

Dla kogo?

Z warsztatów najbardziej skorzystają firmy lub organizacje, które chcą zbudować silną wyróżniającą się markę. Warsztaty są zarówno dla mniejszych firm z sektora MŚP jak i firm korporacyjnych.

Osoby, które ukończą szkolenie:

-Poznają metodę zarządzania marką za pomocą archetypów C.G. Junga
-Zdiagnozują za pomocą profesjonalnych testów dotychczasowy
archetyp zarządzanej marki
-Otrzymają wytyczne dotyczące wybranego archetypu marki zawierające:

  • Kolorystykę
  • Rodzaj fontów
  • Styl muzyczny i graficzny
  • Ikony i emoji
  • Styl komunikacji itp.

Długofalowe korzyści:

-Zachowanie spójności marki
-Łatwiejsze i mniej czasochłonne zarządzanie marką

Alternatywnie do warsztatów można zamówić konsultacje dotyczące strategii komunikacji marki w oparciu o archetypy C.G. Junga.

Zamów warsztaty