Zarządzanie marką za pomocą archetypów C.G. Jung’a
Zarządzanie marką za pomocą
archetypów C.G. Jung’a
Przykładowe działania
Przygotowanie
- Test definiujący obecny archetyp marki
- Analiza materiałów marketingowych
Warsztaty
- Poznaj moc archetypów
- Technika C-O-R-E w budowaniu archetypu
- Marka opowiada… bajki! Wszyscy lubią dobre bajki.
- Case Studies – czyli jak to robią najlepsi?
Wdrożenie
Wytyczne dotyczące komunikacji wybranego archetypu w postaci 20 stronicowego raportu podsumowującego warsztaty.
Oczekiwane rezultaty
Dla kogo?
Z warsztatów najbardziej skorzystają firmy lub organizacje, które chcą zbudować silną wyróżniającą się markę. Warsztaty są zarówno dla mniejszych firm z sektora MŚP jak i firm korporacyjnych.
Osoby, które ukończą szkolenie:
-Poznają metodę zarządzania marką za pomocą archetypów C.G. Junga
-Zdiagnozują za pomocą profesjonalnych testów dotychczasowy
archetyp zarządzanej marki
-Otrzymają wytyczne dotyczące wybranego archetypu marki zawierające:
- Kolorystykę
- Rodzaj fontów
- Styl muzyczny i graficzny
- Ikony i emoji
- Styl komunikacji itp.
Długofalowe korzyści:
-Zachowanie spójności marki
-Łatwiejsze i mniej czasochłonne zarządzanie marką
Alternatywnie do warsztatów można zamówić konsultacje dotyczące strategii komunikacji marki w oparciu o archetypy C.G. Junga.