Techniki promocji sprzedaży
Sprzedaż to gra, jeśli znasz jej zasady na pewno wygrasz. Warsztaty są są rozwinięciem książki “Techniki Promocji Sprzedaży”, której miałem przyjemność być współautorem.
Przykładowe działania
Przygotowanie
Analiza dotychczasowych akcji promocyjnych
Warsztaty
– Mechanizmy kierujące procesem sprzedaży
– Pułapki sprzedaży
– Techniki promocji sprzedaży
– Realizacja, czyli dlaczego nie wszystkie promocje są udane?
– Jak stworzyć promocję która pozwoli sprzedać więcej i drożej?
Wdrożenie
Wdrożenie narzędzi pozwalających zwiększać zyskowność promocji sprzedaży
Oczekiwane rezultaty
Osoby, które ukończą szkolenie:
-poznają techniki sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży do Zarządu i dyrektorów działu
-będą miały gotowy plan działania w oparciu o sprawdzone narzędzia sprzedażowe
-poznają przykłady (Case Study) technik promocyjnych pozwalających zwiększyć wartość i wolumen sprzedaży
Długofalowe korzyści:
-wzrost zyskowności
-zwiększona sprzedaż i udziały w rynku
-sprawniejsza sprzedaż
Warsztaty oparte są na metodologii American Management Association International i przeznaczone są dla firm z sektora MŚP oraz korporacji.