Techniki promocji sprzedaży

Sprzedaż to gra, jeśli znasz jej zasady na pewno wygrasz. Warsztaty są są rozwinięciem książki „Techniki Promocji Sprzedaży”, której miałem przyjemność być współautorem.

Przykładowe działania

Przygotowanie

Analiza dotychczasowych akcji promocyjnych

Warsztaty

– Mechanizmy kierujące procesem sprzedaży
– Pułapki sprzedaży
– Techniki promocji sprzedaży
– Realizacja, czyli dlaczego nie wszystkie promocje są udane?
– Jak stworzyć promocję która pozwoli sprzedać więcej i drożej?

Wdrożenie

Wdrożenie narzędzi pozwalających zwiększać zyskowność promocji sprzedaży

Oczekiwane rezultaty

Osoby, które ukończą szkolenie:

-poznają techniki sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży do Zarządu i dyrektorów działu
-będą miały gotowy plan działania w oparciu o sprawdzone narzędzia sprzedażowe
-poznają przykłady (Case Study) technik promocyjnych pozwalających zwiększyć wartość i wolumen sprzedaży

Długofalowe korzyści:

-wzrost zyskowności
-zwiększona sprzedaż i udziały w rynku
-sprawniejsza sprzedaż

Warsztaty oparte są na metodologii American Management Association International i przeznaczone są dla firm z sektora MŚP oraz korporacji.

Zamów warsztaty