Modelowanie marki
Od cech produktu lub usługi do marki pożądania.
Niemożliwe? Gdy wiesz jak to zrobić nie ma nic łatwiejszego.
Przykładowe działania
Przygotowanie
– Zdefiniowanie pożądanych rezultatów warsztatu
– Analiza marki
– Analiza rynku
Warsztaty
– Czy moja marka jest zdrowa?
– Brand DNA
– Marka służąca sprzedaży
– Architektura marki
Wdrożenie
– Opis marki uwzględniający jej tożsamość, osobowość, archetyp
– Jak mówić językiem korzyści?
Oczekiwane rezultaty
Osoby, które ukończą szkolenie:
-poznają narzędzia ułatwiające zarządzanie marką
-będą miały gotowy plan działania
-poznają przykłady (Case Study) budowy architektury marki w B2B
Długofalowe korzyści:
-wzrost zyskowności
-zwiększona sprzedaż i udziały w rynku
Warsztaty przygotowane są na podstawie rzeczywistych projektów Klienta
z uwzględnieniem procesów decyzyjnych funkcjonujących w firmie, w której
pracuje. Alternatywą do warsztatów jest zamówienie dokumentu pt. Architektura marki .