Employer branding
Wiesz, ze silne marki pracodawcy płacą mniej
za specjalistów?
Przykładowe działania
Przygotowanie
– Zdefiniowanie pożądanych rezultatów warsztatu
– Analiza dotychczasowych aktywności EB
– Analiza kultury organizacyjnej firmy
Warsztaty
– Employer Branding jako narzędzie przyciągania najlepszych pracowników – Case Studies
– Zarządzanie doświadczeniami pracowników
– Formułowanie planu działań Employer Branding
Wdrożenie
Follow up – konsultacje online
Opcjonalnie:
Budowanie marki pracodawcy w oparciu o archetypy C.G. Jung’a.
Oczekiwane rezultaty
Osoby, które ukończą szkolenie:
– uświadomią sobie, jak wiele czynników składa się na skuteczny Employer Branding
– uwrażliwią się na identyfikowanie w codziennej pracy elementów, które mogą być negatywnymi doświadczeniami zarówno dla nowych pracowników, jak i pracowników z dłuższym stażem.
Długofalowe korzyści:
– poprawa jakości doświadczeń pracownika
– poprawa wizerunku firmy na rynku pracy
– zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy.
Opcjonalnie:
– omówienie wdrażanych zmian
– sposoby radzenia sobie z napotkanymi trudnościami.
Więcej o Employer Branding jako narzędziu strategicznym piszę na www.strategiemarketingowe.org