Delegowanie zadań
Delegowanie zadań to podstawowa umiejętność każdego menadżera.
Jednocześnie to gwarancja osiągania celów.
Przykładowe działania
Przygotowanie
– Autoanaliza stylu delegacji
– Analiza kontekstu biznesowego kultury organizacyjnej i firmy
Warsztaty
– Wyobrażenia, założeni, przypuszczenia i nawyki, które sabotują efektywność w delegowaniu zadań
– Metoda efektywnego delegowania zadań. Dlaczego? Kiedy? Oczekiwany efekt? Jak ocenisz efekty?
– Przekłamania i interpretacje – ćwiczenia
Wdrożenie
Wdrożenie metod skutecznej delegacji zadań z uwzględnieniem indywidualnych preferencji
Oczekiwane rezultaty
Dla kogo?
Z warsztatów najbardziej skorzystają managerowie, którzy chcą poprawić
efektywność zespołu.
Osoby, które ukończą szkolenie:
– poprawią skuteczność delegowania zadań
– będą miały więcej czasu
– poznają swój indywidualny styl delegacji oraz będą potrafiły zdiagnozować style
komunikacji podwładnych
Długofalowe korzyści:
– zwiększenie efektywności pracy
– poprawa komunikacji w firmie
– ograniczenie mikrozarządzania