Delegowanie zadań

Delegowanie zadań to podstawowa umiejętność każdego menadżera.
Jednocześnie to gwarancja osiągania celów.

Przykładowe działania

Przygotowanie

– Autoanaliza stylu delegacji
– Analiza kontekstu biznesowego kultury organizacyjnej i firmy

Warsztaty

– Wyobrażenia, założeni, przypuszczenia i nawyki, które sabotują efektywność w delegowaniu zadań
– Metoda efektywnego delegowania zadań. Dlaczego? Kiedy? Oczekiwany efekt? Jak ocenisz efekty?
– Przekłamania i interpretacje – ćwiczenia

Wdrożenie

Wdrożenie metod skutecznej delegacji zadań z uwzględnieniem indywidualnych preferencji

Oczekiwane rezultaty

Dla kogo?

Z warsztatów najbardziej skorzystają managerowie, którzy chcą poprawić
efektywność zespołu.

Osoby, które ukończą szkolenie:

– poprawią skuteczność delegowania zadań
– będą miały więcej czasu
– poznają swój indywidualny styl delegacji oraz będą potrafiły zdiagnozować style
komunikacji podwładnych

Długofalowe korzyści:

– zwiększenie efektywności pracy
– poprawa komunikacji w firmie
– ograniczenie mikrozarządzania

Zamów warsztaty