[hs-blog id= limit=3 cols=1 showtext=0]

Szkolenia Marketing

Dobre szkolenie marketingowe nie tylko dostarcza nowej wiedzy, ale przede wszystkim zmienia nawyki. By tak się stało szkolenia prowadzone są w formie warsztatowej na Twoich markach. W trakcie szkolenia dostaniesz zestaw gotowych narzędzi ułatwiających Ci pracę. W większości przypadków moi Klienci wybierają szkolenie “On The Job” (szkolenie na stanowisku pracy).

Szkolenie: marketing poukładany – podstawy marketingu strategicznego

Czytaj więcej:

Cel szkolenia: Definiowanie fundamentów komunikacji marketingowej: wizja, misja, wartości.

Z kim pracuję? – Zarząd, Dyr. Marketingu

Co powstanie?

– Raport omawiający spójność komunikacji firmy w obrębie poszczególnych marek,

– Spisana wizja, misja i wartości firmy Klienta jako fundament komunikacji firmy

Co trzeba będzie zrobić?

– wypełnić 2 ankiety

– przeczytać 2 x raport (wersja robocza i finalna – Zarząd)

– przeznaczyć czas na 2 godzinne spotkanie audytujące

-przeznaczyć 2 spotkania po 1 godzinie każde na omówienie i zaprezentowanie finalnych wniosków

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: 9000 zł

Szkolenie: marketing poukładany – jak budować architekturę marki?

Czytaj więcej:

Cel: Wypracowanie standardów budowania architektury portfolia marek firmy.

Z kim pracuję?

– Marketing/Zarząd/Dyr. Sprzedaży

Co powstanie?

Dokument opisujący:

– propozycję architektury i komunikacji oraz zależności i powiązań poszczególnych marek  wzajemnie wobec siebie jak i wobec Marki Głównej

– zasady nazewnictwa poszczególnych produktów i marek (szczególnie dotyczy to nowych produktów)

– zasady komunikacji poszczególnych marek

Co trzeba będzie zrobić?

–  wypełnić 3 ankiety (Marketing/Zarząd – Dyr. Sprzedaży 1 ankietę)

– przeczytać 2 x raport (wersja robocza i finalna – Marketing/Zarząd/Dyr. Sprzedaży)

– przeznaczyć 1 spotkanie 2-godzinne na omówienie i zaprezentowanie finalnych wniosków.  (Zarząd)

– uczestniczyć w 8 godzinnych warsztatach

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

Szkolenie: Jak realistycznie budżetować wydatki marketingowe?

Czytaj więcej:

Cel: Szkolenia kompetencyjne dla Marketingu – budżetowanie.

Z kim pracuję?

– Marketing – praca z całym działem Marketingu

Co powstanie?

– Szkolenie/Warsztaty: Jak ustalić optymalną cenę rynkową produktu?

– Jak budżetować i rozliczać zwrot z wydatków marketingowych (ROI)?

-Utrwalenie zdobytej wiedzy w codziennej pracy – praca z Kier. Produktów

Co trzeba będzie zrobić?

– Uczestniczyć w 2 warsztatach/szkoleniach (16 godzin – Kier. Produktu)

– Przygotować budżet dla wybranej marki (Kier. Produktu)

– uczestniczyć w coachingu on Job (32 godziny – pracownicy marketingu)

– Obronić budżet przed Zarządem – (Kier. Produktu, Zarząd)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

Szkolenie: Dlaczego warto pisać plany marketingowe i jak to robić skutecznie?

Czytaj więcej:

Cel: Szkolenie on Job Marketingu – pisanie Planów Marketingowych.

Z kim pracuję?

– Marketing – praca z Kierownikami Produktów

Co powstanie?

– Plany Marketingowe dla wybranych produktów

– Narzędzia- szablony Excel lub Word ułatwiające pisanie planów marketingowych

Co trzeba będzie zrobić?

– Uczestniczyć w szkoleniu: Jak napisać dobry Plan Marketingowy? (16 godzin)

– Uczestniczyć w coachingu on Job (24 godziny – pracownicy marketingu)

– Napisać Plan Marketingowy wybranego produktu  (Kier. Produktu) – konsultacje zdalne

– Obronić Plan Marketingowy przed Zarządem – (Kier. Produktu, Zarząd)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

Szkolenie: Zarządzanie produktem

Czytaj więcej:

Cel: Dostarczenie podstawowych informacji na temat zarządzania marką.

Z kim pracuję?

– Marketing – praca z Kierownikami Produktów

Plan szkolenia: 

  1. Co to jest produkt?
  2. Hierarchia produktów
  3. Co to jest marka
  4. Strategie marketingowe dostosowane do cyklu życia marki
  5. Jak odkryć prawdziwy Insight i Big Idea
  6. Macierz Ansoffa

Co trzeba będzie zrobić?

– Uczestniczyć w szkoleniu: Zarządzanie produktem (8 godzin)

– Uczestniczyć w coachingu on Job (opcjonalnie – pracownicy marketingu)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

Szkolenie: Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych

Czytaj więcej:

Cel: Oswojenie marketingowca ze statystyką.

Z kim pracuję?

– Marketing – praca z Kierownikami Produktów

Plan szkolenia: 

    1. Analiza struktury sprzedaży
    2. Jak sprawdzić czy obowiązuje na moim rynku reguła Pareto?
    3. Trendy
    4. Informacje o rynku ogólnodostępne
    5. Skuteczna segmentacja
    6. Analiza dyspersji
    7. Analiza powiązań
    8. Metoda detekcji i interakcji
    9. Wskaźnik lojalności
    10. Mapowanie rynku

Co trzeba będzie zrobić?

– Uczestniczyć w szkoleniu: Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych

(8 godzin)

– Uczestniczyć w coachingu on Job (opcjonalnie – pracownicy marketingu)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

Szkolenie: Jak kupować reklamę dla MŚP?

Czytaj więcej:

Cel: Jak zaplanować skuteczną i efektywną kampanię marketingową dla małej i średniej firmy?

Z kim pracuję?

  • Prezes
  • Marketing – praca z Marketing Managerem

Plan szkolenia: 

  1. Co to jest kampania marketingowa
  2. Charakterystyka poszczególnych mediów plusy/minusy
  3. Jak planować kampanię?
  4. Podstawowe wskaźniki oceniające efektywność kampanii
  5. Czy można obliczyć ROI z poszczególnego medium?

Co trzeba będzie zrobić?

– Uczestniczyć w szkoleniu: Jak kupować reklamę dla MŚP? (8 godzin)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: 1600 zł/os.

Co więcej jeśli zdecydujesz się na któryś z powyższych szkoleń lub warsztatów pomogę Ci zdobyć do niego dofinansowanie.

Comments are closed.