[hs-blog id= limit=3 cols=1 showtext=0]

Szkolenia

Jest wiele firm, które oferują standardowe szkolenia dla marketingowców. Pewnie Twój pracownik chętnie się na nie zapisze, w końcu warto mieć kolejny certyfikat ukończenia kolejnego szkolenia, które nie zmusza go do zmian. Jako praktyk i  Interim Manager proponuję Ci inne podejście:

  • po dogłębnym audycie zaproponuję Ci szkolenie prowadzone na Twoich markach
  • po szkoleniu zadbam, by Twoi marketingowcy wdrożyli zdobytą wiedzę szkoląc ich “on the job”
  • dostaniesz gotowe narzędzia, które będzie można wdrożyć od zaraz
  • zanim skończy się projekt zauważysz istotne zmiany w pracy Twojego marketingu

Poniżej przykładowe szkolenia, które realizowałem:

Szkolenie: marketing poukładany – podstawy marketingu strategicznego

Czytaj więcej:

Cel szkolenia: Definiowanie fundamentów komunikacji marketingowej: wizja, misja, wartości.

Z kim pracuję? – Zarząd, Dyr. Marketingu

Co powstanie?

– Raport omawiający spójność komunikacji firmy w obrębie poszczególnych marek,

– Spisana wizja, misja i wartości firmy Klienta jako fundament komunikacji firmy

Co trzeba będzie zrobić?

– wypełnić 2 ankiety

– przeczytać 2 x raport (wersja robocza i finalna – Zarząd)

– przeznaczyć czas na 2 godzinne spotkanie audytujące

-przeznaczyć 2 spotkania po 1 godzinie każde na omówienie i zaprezentowanie finalnych wniosków

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: 9000 zł

Szkolenie: marketing poukładany – jak budować architekturę marki?

Czytaj więcej:

Cel: Wypracowanie standardów budowania architektury portfolia marek firmy.

Z kim pracuję?

– Marketing/Zarząd/Dyr. Sprzedaży

Co powstanie?

– Dokument opisujący:

– propozycję architektury i komunikacji oraz zależności i powiązań poszczególnych marek  wzajemnie wobec siebie jak i wobec Marki Głównej

– zasady nazewnictwa poszczególnych produktów i marek (szczególnie dotyczy to nowych produktów)

– zasady komunikacji poszczególnych marek

Co trzeba będzie zrobić?

–  wypełnić 3 ankiety (Marketing/Zarząd – Dyr. Sprzedaży 1 ankietę)

– przeczytać 2 x raport (wersja robocza i finalna – Marketing/Zarząd/Dyr. Sprzedaży)

– przeznaczyć 1 spotkanie 2-godzinne na omówienie i zaprezentowanie finalnych wniosków.  (Zarząd)

– uczestniczyć w 8 godzinnych warsztatach

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

 Szkolenie: Jak efektywnie współpracować z agencją?

Czytaj więcej:

Cel: Szkolenia kompetencyjne dla Marketingu – zasady współpracy z agencją reklamową/PR i domem mediowym.

Z kim pracuję?

– Marketing – praca z Kierownikami Produktów i pozostałymi pracownikami marketingu

Co powstanie?

– Szkolenie: Jak przygotować dobry brief dla agencji i Zarządu?

– Narzędzia marketingowe będące standardem komunikacji wewnątrz firmy oraz z agencją reklamową (launch nowego produktu, lub nowej kampanii)

– Ocena praktycznego zrozumienia i umiejętności wykorzystania zaprezentowanych narzędzi przez poszczególne osoby pracujące w dziale marketingu

Co trzeba będzie zrobić?

– uczestniczyć w 1 szkoleniu (8 godzin – Kier. Produktu)

-uczestniczyć w coachingu on Job (16 godzin – pracownicy marketingu)

– wypełnić przygotowane brief’y a następnie po konsultacjach ze mną uzupełnić/zmienić je (Kier. Produktu)

– zaprezentować brief przed Zarządem ew. kolegami z pracy (Kier. Produktu)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

 Szkolenie: Jak realistycznie budżetować wydatki marketingowe?

Czytaj więcej:

Cel: Szkolenia kompetencyjne dla Marketingu – budżetowanie.

Z kim pracuję?

– Marketing – praca z całym działem Marketingu

Co powstanie?

– Szkolenie/Warsztaty: Jak ustalić optymalną cenę rynkową produktu?

– Jak budżetować i rozliczać zwrot z wydatków marketingowych (ROI)?

-Utrwalenie zdobytej wiedzy w codziennej pracy – praca z Kier. Produktów

Co trzeba będzie zrobić?

– Uczestniczyć w 2 warsztatach/szkoleniach (16 godzin – Kier. Produktu)

– Przygotować budżet dla wybranej marki (Kier. Produktu)

– uczestniczyć w coachingu on Job (32 godziny – pracownicy marketingu)

– Obronić budżet przed Zarządem – (Kier. Produktu, Zarząd)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

 Szkolenie: Dlaczego warto pisać plany marketingowe i jak to robić skutecznie?

Czytaj więcej:

Cel: Szkolenie on Job Marketingu – pisanie Planów Marketingowych.

Z kim pracuję?

– Marketing – praca z Kierownikami Produktów

Co powstanie?

– Plany Marketingowe dla wybranych produktów

– Narzędzia- szablony Excel lub Word ułatwiające pisanie planów marketingowych

Co trzeba będzie zrobić?

– Uczestniczyć w szkoleniu: Jak napisać dobry Plan Marketingowy? (16 godzin)

– Uczestniczyć w coachingu on Job (24 godziny – pracownicy marketingu)

– Napisać Plan Marketingowy wybranego produktu na wrzesień – grudzień (Kier. Produktu) – konsultacje zdalne

– Obronić Plan Marketingowy przed Zarządem – (Kier. Produktu, Zarząd)

Miejsce: Siedziba Klienta

Cena: do negocjacji

Co więcej jeśli zdecydujesz się na któryś z powyższych szkoleń lub warsztatów pomogę Ci zdobyć do niego dofinansowanie.

 

Comments are closed.