Kampania – kraje UE

  • Rola w projekcie: Marketing Manager
  • Firma: WEBCON Sp. z o.o.

Sytuacja w projekcie

Firma chciała uaktywnić sprzedaż zagraniczną swojego programu do zarządzania procesami biznesowymi (WEBCON BPS). Partnerzy narzekali na brak wsparcia marketingowego.

Podjęte działania

  • Uruchomiłem stronę http://starter.webcon.com/, która zawierała gotowa aplikacje wspomagające zarządzanie działem IT oraz video-instrukcje opisujące modyfikacje aplikacji. Każda z 6 aplikacji była publikowana na stronie co 4 tygodnie, oprócz tego co tydzień publikowane były video instrukcje podpowiadające gdzie w których obszarach jeszcze można je wykorzystać po niewielkiej modyfikacji. Strona była landing page dla intensywnej kampanii e-mailingowej.

  • W dalszym etapie kopie stron zostały udostępnione partnerom zagranicznym pod ich Brandem.

  • Dodatkowym, lecz ważnym narzędziem było stworzenie filmu wizerunkowego o platformie WEBCON BPS.

Wykorzystane zasoby

  • Specjalista ds. marketingu
  • Sales Manager
  • Agencja internetowa stawiająca stronę

Rezultaty

Znaczący wzrost sprzedaży zagranicznej, zwiększenie bazy potencjalnych klientów zagranicznych o 26%. Ponad 10 000 wyświetleń filmu na YouTube w ciągu roku (przeciętna ilość wyświetleń pozostałych filmów reklamowych na profilu firmowym to 100 – 800 odsłon w ciągu roku).

Film korporacyjny, wersję
polskojęzyczną można zobaczyć

Screeny strony www