Kampania – kraje UE
- Rola w projekcie: Marketing Manager
- Firma: WEBCON Sp. z o.o.
Sytuacja w projekcie
Firma chciała uaktywnić sprzedaż zagraniczną swojego programu do zarządzania procesami biznesowymi (WEBCON BPS). Partnerzy narzekali na brak wsparcia marketingowego.
Podjęte działania
Uruchomiłem stronę http://starter.webcon.com/, która zawierała gotowa aplikacje wspomagające zarządzanie działem IT oraz video-instrukcje opisujące modyfikacje aplikacji. Każda z 6 aplikacji była publikowana na stronie co 4 tygodnie, oprócz tego co tydzień publikowane były video instrukcje podpowiadające gdzie w których obszarach jeszcze można je wykorzystać po niewielkiej modyfikacji. Strona była landing page dla intensywnej kampanii e-mailingowej.
W dalszym etapie kopie stron zostały udostępnione partnerom zagranicznym pod ich Brandem.
Dodatkowym, lecz ważnym narzędziem było stworzenie filmu wizerunkowego o platformie WEBCON BPS.
Wykorzystane zasoby
-
Specjalista ds. marketingu
-
Sales Manager
-
Agencja internetowa stawiająca stronę
Rezultaty
Znaczący wzrost sprzedaży zagranicznej, zwiększenie bazy potencjalnych klientów zagranicznych o 26%. Ponad 10 000 wyświetleń filmu na YouTube w ciągu roku (przeciętna ilość wyświetleń pozostałych filmów reklamowych na profilu firmowym to 100 – 800 odsłon w ciągu roku).
Film korporacyjny, wersję
polskojęzyczną można zobaczyć
