Bezpłatne materiały

W tej sekcji znajdziesz inspiracje, ebooki, template biznesowe i wiele innych ciekawych rzeczy. Część z nich jest bezpłatnych za inne trzeba zapłacić 10 zł – sprawdź zakładkę “płatne materiały”. Osoby, które zamówią płatny ebook dostaną dostęp do strony ArcheBrand, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces tworzenia historii marki.

Czuj się jak u siebie w domu! 🙂

Zaufali mi

  • Przewodnik: Promocja marki na LinkedIn

    Pełne i aktualne kompendium wiedzy na temat promocji marki osobistej na LinkedIn. 58 stron książki w której znajdziesz porady jak:

    • założyć i skonfigurować idealne konto na LinkedIn
    • dać się znaleźć po kluczowych słowach
    • budować efektywną sieć kontaktów na LinkedIn
    • … i wiele, wiele więcej

    58 stron praktycznej wiedzy!

    Cena: 10 zł

    Dostęp do strony ArcheBrand gratis!

     

    Zobacz więcej
  • Jak wyciągać wnioski ze SWOT

    Jak wyciągać wnioski z analizy SWOT? Zawsze się zastanawiałem po co robić SWOT jeśli nie służy do wyciągania strategicznych decyzji?

    Ten mały poradnik pomoże Ci nie tylko wypełnić swój SWOT, ale także na tej podstawie wyciągnąć wnioski biznesowe. Autorska metoda opracowana na podstawie literatury biznesowej i wieloletniej praktyki. Nigdzie indziejnie znajdziesz tego narzędzia.

    Cena: 10 zł + 10% zniżki na dedykowane warsztaty strategiczne 

    Zobacz więcej
  • Techniki promocji sprzedaży

    Promocje obniżające cenę są chlebem powszednim marketera. W tym e-booku opisuje 7 technik promocji sprzedaży dzięki, którym możesz zarobić więcej bez rujnowania marży.

     

    Cena: 10 zł +

    Chyba, że wolisz warsztaty poprowadzone na Twoich produktach lub usługach? Dobry pomysł zrób to szybciej! 

    Pobierz
  • 18 wskaźników biznesowych – EXCEL

    Histogram, Pareto, Korelacja, Diagram Ishikawy, PEST, 5 Sił Portera, Mapa Grup Strategicznych, Kluczowe Czynniki Sukcesu, Analiza Sektoru, Analiza Konkurencji, VRIO, Macierz BCG, Analiza Luki Strategicznej, SWOT, Segmentacja, Target, Pozycjonowanie, Misja, Wizja I Wartości wszystko w 1 pliku EXCEL.

    Zawsze denerwowało mnie gdy musiałem kilka razy wpisywać te same dane – teraz już nie muszę )

    Cena: 10 zł

    Zobacz więcej
  • 7 scenariuszy kreatywności

    Bądź kreatywny! Dobrze powiedzieć, gorzej zrobić. Publikuję 7 scenariuszy warsztatów kreatywnych, które możesz wykorzystać projektując viral, usługę, produkt lub model biznesowy. Jest to próbka z 121 różnych narzędzi, które wykorzystuję prowadząc warsztaty “Kreatywność w Biznesie” 

    Cena: 10 zł + 10% zniżki na indywidualne warsztaty

    Zobacz więcej
  • Plan marketingowy w Excelu

    Plan marketingowy w Excelu? No cóż, pewnie wolałbyś w PowerPoint? 

    Niestety tym razem postanowiłem uszczęśliwić Twojego dyrektora finansowego.

    Gotowy plik w Excelu wyliczający P&L, plany sprzedaży, marżę, inwestycje, prognozy sprzedaży i wiele innych wskaźników kontrolujących realizację targetu.

    Z dużym bólem serca udostępniam ten plik. Pracował on na kilkunastu projektach u klientów w branżach od dewelopera przez IT po kancelarię prawną.

    Cena: 10 zł.

    Wolisz warsztaty z pisania Planu marketingowego? Zapraszam!

    Zobacz więcej
  • Narzędzie dopasowania sprzedaży i marketingu – EXCEL

    Konflikt sprzedaży i marketingu jest w wielu firmach legendarny. Wcale tak być nie musi. Pisałem już o tym na blogu.

    Teraz udostępniam dodatkowo plik Excel, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces assessmentu obu działów, podpowie KPI i będzie pilnować zgodności celów i działań sprzedaży i marketingu.

    Potężne narzędzie niezbędne dla Dyr. Marketingu & Sprzedaży. Sam je używam w trakcie projektów Interim Managmentu.

    Teraz setki godzin usprawniania i wdrażania narzędzia dostępne tylko w cenie 10 zł.

    Dostęp do strony ArcheBrand gratis.

    Cena: 10 zł.

     

    Zobacz więcej
  • Słowa klucze Magik

    Pobierz dokument zawierający 450 wyselekcjonowanych słów, które marki wykorzystują w komunikacji archetypu Magika.

    450 słów rzeczowników, czasowników i przymiotników, które pomagają komunikować Twoją magiczną markę. 

    Cena: 10 zł.

    Dostęp do strony pomagającej krok po kroku zbudować opowieść marki w archetypie Magika (ArcheBrand) gratis.

    A może wolisz warsztaty z budowania marki za pomocą archetypów Junga? Zapraszam.

    Zobacz więcej
  • Jak wybrać odpowiedniego menadżera?

    Wybór odpowiedniego menadżera jest wyborem kluczowym, ponieważ to on będzie odpowiedzialny za realizację strategii.
    W tym ebook’u dowiesz się:

    1. Jak dobrać odpowiedniego menadżera w zależności od cyklu życia produktu lub firmy?
    2. Jakie są typy menadżerów?
    3. Jak wykorzystać do wyboru odpowiedniego menadżera siatkę strategicznych możliwości rozwoju firm

    Cena: 10 zł

    Zobacz więcej
  • Zestaw narzędzi do diagnozowania modelu biznesowego

    Kompletny zestaw narzędzi do diagnozowania modelu biznesowego – canvas
    BMC, EMC, PLC, PMC, CSRC, MBC, TC to brzmi niezrozumiale tak długo dopóki nie masz gotowego narzędzia, które poprowadzi Cię za rękę krok po kroku. Za 10 zł masz narzędzie, które wykorzystuję w pracy z moimi klientami.
    Cena: 10 zł.

    Dostęp do strony ArcheBrand gratis!

    Zobacz więcej
  • 7 inspiracji marketingowych dla Twojego biznesu

    Ebook jest 20 stronicową inspiracją sposobu myślenia o marce. Znajdziesz w nim kilka ciekawych linków i niespodziankę. Jaką? Pobierz i dowiedz się 😉

    2023 rok to rok Sztucznej Ineligencji, więc dodałem 5 stron extra opisując jak wykorzystuję AI w marketingu.

    Cena: 10 zł

    Zobacz więcej
  • Poznaj 7 etapów w sprzedaży B2B

    Połączenie sprzedaży z marketingiem w B2B może być strategiczną przewagą organizacji.
    Wiesz jakie są etapy sprzedaży w B2B?

    Nie szkodzi! I tak warto sobie je przypomnieć

    Zobacz więcej
  • Social Media w B2B?

    Marki B2B posiadają matrycę elementów, które mają wpływ na proces decyzyjny klienta. Po pierwsze, transakcje B2B stwarzają mnóstwo potrzeb funkcjonalnych, które muszą być spełnione przed dokonaniem sprzedaży, takich jak konkurencyjne ceny, wsparcie, a nawet wyjaśnienie przyszłych planowanych zmian produktu. Po drugie, wszyscy konsumenci, bez względu na to, czy są na z B2B czy B2C, kupują emocjonalnie.

    Zobacz więcej
  • Jak skarpetki wpływają na kulturę firmy?

    Zadanie było proste: każdy uczestnik miał za zadanie przynieść do biura parę skarpetek, które czuł, że pasują do jego osobowości. Właściciel firmy rozdzielił pary i zawiesił je na sznurze. Następnie trzeba było: zgadnąć do kogo należą skarpetki. Jaki to miało wpływ na kulturę firmy?

    Zobacz więcej
  • Kreatywność w B2B

    Kreatywność z punktu widzenia agencji to prosty akt rozwiązania problemu w mniej zwyczajny sposób. Wszystko to oznacza, że marketing powinien zawsze mieć na celu zwrócenie się do odbiorców docelowych w sposób pomysłowy.

    Ale kreatywność nie sprawdza się, jeśli służy sama sobie – tylko dlatego, że jest inna. Kreatywność w biznesie to zaspakajanie potrzeb klienta w inny wyjątkowy sposób. Kreatywność jest narzędziem zwiększającym sprzedaż – dlatego da się ją zmierzyć…

    Zobacz więcej