Archetyp
Wielbiciel

Charakterystyka wielbiciela

„Słowami świadczyć miłość — to nie miłość.” – Antygona

Nikt z nas nie jest samotną wyspą. Ludzie chcą czuć się wyjątkowo, a marki o archetypie Wielbiciela istnieją, aby zaspokoić tę potrzebę. W podróży naszego życia miłość jest wszystkim co nadaje mu sens. Archetyp marki Wielbiciela obejmuje wszystkie rodzaje miłości: rodzicielską, erotyczną, duchową romantyczną oraz przyjaźnie. Marki o archetypie Wielbiciela umożliwiają klientom osiągnąć intymność, poczuć się wyjątkowym, a także sprawić, by inni czuli się wyjątkowi. Są to marki, które w bardzo osobisty sposób pomagają wyrazić wzajemną miłość do drugiej osoby.

Wielbiciel to marka pełna pasji, specjalizująca się w budowaniu relacji i wyrażaniu uznania. Są to marki niezwykle zmysłowe w swojej reklamie. Wszystko, co karmi nasze zmysły – piękne rzeczy, kuszące zapachy, pyszne jedzenie – w naturalny sposób jest przypisane do archetypu Wielbiciela.

Przykłady archetypu
wielbiciela

Słowa klucze związane z marką

  • romantyk
  • hedonista
  • przyjaciel
  • swatka
  • uważność
  • docenianie
  • miłość
  • pasja

Przykłady reklam

źródło: YouTube

Przykłady emoji

Style marki wielbiciela

Archetyp Wielbiciela może pojawić się w wielu branżach, ale naturalnie występuje w branży kosmetycznej, jubilerskiej, winiarskiej, modzie i branży HoReCa. Często z tego archetypu korzystają marki związane z czekoladkami, pralinkami czy bielizną damską. Marki o archetypie Wielbiciela pomagają konsumentom:
– znaleźć miłość lub przyjaźń;
– okazywać innym uznanie;
– stać się bardziej atrakcyjnym dla innych;
– doświadczyć przyjemność dla ich zmysłów.

Talent marki
wielbiciela

  • indywidualne docenienie innych
  • pasja
  • głębokie łączenie ze sobą klientów
  • wiara w to, że miłość jest siłą napędową świata

Postacie

Romeo i Julia

Romeo i Julia to bohaterowie dramatu Williama Shakespeare’a, który opowiada o nieszczęśliwej miłości dwóch młodych ludzi z dwóch skłóconych rodzin. Ich historia jest uważana za jeden z najpiękniejszych i najsmutniejszych utworów literackich wszech czasó Romeo i Julia to archetypowi wielbiciele, którzy kierują się sercem, a nie rozumem. Oni są pełni namiętności, romantyzmu i poświęcenia. Ich miłość jest silniejsza niż nienawiść, która ich otacza. Nie boją się ryzyka, by być razem. Ich celem jest połączenie duchowe i fizyczne z ukochaną osobą.

Jasmine

Jasmine to księżniczka z fikcyjnego królestwa Agrabah, która występuje w filmie animowanym Aladyn wytwórni Disneya. Jest piękną, inteligentną i niezależną kobietą, która marzy o wolności i prawdziwej miłości. Jasmine to archetypowa wielbicielka, która szuka przygody i pasji. Jasmine nie chce być ograniczana przez tradycję i konwenanse, jest odważna, ciekawa świata i lojalna wobec swoich bliskich. Jej celem jest znalezienie partnera, który będzie ją szanował i kochał za to, kim jest.

źródło zdjęcia: https://www.etsy.com/

SOPHIA VERGARA

Sophia Vergara to kolumbijska aktorka i modelka, która zdobyła sławę dzięki swoim rolom w amerykańskich serialach komediowych, takich jak Modern Family czy Hot Pursuit. Jest znana ze swojej urody, seksapilu i poczucia humoru. Sophia Vergara to archetypowa wielbicielka, która lubi się bawić i cieszyć życiem. Jest pewna siebie, zabawna i charyzmatyczna. Jej celem jest bycie atrakcyjną, emocjonalną i otwartą na ludzi. Ona nie boi się pokazywać swoich uczuć i opinii.

źródło zdjęcia: pinterest.com

Sting

Sting to brytyjski muzyk i aktywista, który zasłynął jako lider zespołu The Police oraz jako solowy artysta. Jest autorem wielu przebojów, takich jak Every Breath You Take czy Shape of My Heart. Sting to archetypowy wielbiciel, który tworzy piękne i romantyczne piosenki, jest kreatywny, wrażliwy i zaangażowany w sprawy społeczne. Jego celem jest wyrażanie swojej duszy poprzez muzykę i pomaganie innym. Nie boi się eksperymentować z różnymi gatunkami i stylami.

źródło zdjęcia: wikipedia.com

Marylin Monroe

Marylin Monroe to amerykańska ikona popkultury i symbol seksu lat 50. i 60. XX wieku. Ona była aktorką, piosenkarką i modelką, która wystąpiła w wielu filmach, takich jak Some Like It Hot czy The Seven Year Itch. Marylin Monroe to archetypowa wielbicielka, która pragnęła uwagi i miłości. Była urocza, tajemnicza i nieszczęśliwa. Jej celem było bycie pożądaną, kochaną i podziwianą przez wszystkich. Nie potrafiła znaleźć szczęścia w swoim życiu prywatnym.

źródło zdjęcia: wikipedia.com

Katarzyna Figura

Katarzyna Figura to polska aktorka filmowa i teatralna, która zagrała w ponad stu produkcjach krajowych i zagranicznych. Jest znana z ról komediowych i dramatycznych, takich jak Kingsajz czy Pogrzeb Kartofla. Katarzyna Figura to archetypowa wielbicielka, która emanuje wdziękiem i elegancją. Jest inteligentna, sympatyczna i utalentowana. Jej celem jest bycie profesjonalną, wiarygodną i wszechstronną aktorką. Nie boi się podejmować wyzwań i zmieniać swojego wizerunku.

źródło zdjęcia: wikipedia.com

Grażyna Szapołowska

Grażyna Szapołowska to polska aktorka filmowa i teatralna, która zyskała popularność dzięki rolom w filmach i serialach, takich jak Przesłuchanie czy Zmiennicy. Jest uważana za jedną z najwybitniejszych i najbardziej cenionych aktorek swojego pokolenia. Grażyna Szapołowska to archetypowa wielbicielka, która potrafi poruszyć serca widzó Jest subtelna, wyrazista i wiarygodna. Jej celem jest bycie prawdziwą, autentyczną i głęboką artystką. Nie boi się grać trudnych i kontrowersyjnych ról.

źródło zdjęcia: wikipedia.com

Henry Cavill

Henry Cavill to brytyjski aktor filmowy i telewizyjny, który zasłynął jako Superman w uniwersum DC oraz jako Geralt z Rivii w serialu Wiedźmin. Jest uznawany za jednego z najprzystojniejszych i najbardziej utalentowanych aktorów swojej generacji. Henry Cavill to archetypowy wielbiciel, który zachwyca swoim wyglądem i charyzmą. Jest odważny, honorowy i skromny. Jego celem jest bycie wiernym sobie, swoim wartościom i swojej pasji. Nie boi się podejmować ryzyka i zmieniać swojej kariery.

źródło zdjęcia: wikipedia.com

Muzyka

MARYLIN MONROE,
i wanna be loved by you

źródło: YouTube

Typowa piosenka
wielbiciela

źródło: YouTube

Inspiracje