Archetyp
Magik

Charakterystyka magika

„[…] One wierzą, a wiara wszystko zmienia. Mamy prawo marzyć i to, przypuszczam, jest największą siłą magii i przekonanie, że możemy zrywać możliwości jak dojrzałe owoce z drzewa […]”
Libba Bray – Studnia wieczności

Transformacja…, zmiana…, odnowa…, metamorfoza.., magia… Nieważne jak to robisz, Twoi Klienci nieustannie będą zdziwieni i zdumieni. Marki o archetypie Magika charakteryzują się ciekawością i wiedzą jak funkcjonuje świat, nasze ciało, nasz umysł. Często firmy zaawansowane technologicznie, szczególnie IT w naturalny sposób są magią dla zwykłego użytkownika. Magik czerpie z wiedzy i rozwiązań dostępnych w opracowaniach naukowych lub z wiedzy ludowej by stworzyć coś z niczego – lub zmienić bałagan w cud, niedoskonałość w piękno lub konflikt w harmonię.

Zacznijmy od tego, co oczywiste. Archetyp Maga jest łatwy do wykorzystania, jeśli możesz odwołać się do starożytnego lub egzotycznego pochodzenia. Łatwo jednak błędnie utożsamić markę o archetypie Magika z czarodziejem w szpiczastym kapeluszu. Tymczasem archetyp ten nie wiele ma wspólnego z Panem Czary-Mary. W swojej istocie, marka o archetypie Magika dąży do osiągnięcia celów, stosując podstawowe prawa tego, jak coś działa. Marki te są mocno nastawione na to, aby uzyskiwać szybkie i trwałe rezultaty. Rezultat ich działalności jest często transformujący lub wdrażający specjalne rytuały podnoszące postrzeganą wartość lub jakość życia Klienta.

Nawet jeśli marka odwołuje się do nauki, dla przeciętnego użytkownika archetyp Magika ma niezrozumiałą zdolność do manipulowania siłami natury. W przeciwieństwie do archetypu Mędrca marki o archetypie Magika zamiast tłumaczyć i edukować skupiają się na dostarczeniu pożądanego efektu bez wyjaśniania jak to robią. Marka o archetypie Magika wykorzystuje swoje umiejętności i zdolności, by spełniać marzenia swoich Klientów. Ta umiejętność często wprowadza u innych poczucie zdziwienia i zachwytu, lub niedoścignionej inspiracji. Marki o archetypie Magika mają cudowną zdolność do spełniania marzeń swoich Klientów.

Przykłady archetypu
magika

Słowa klucze związane z marką

  • szaman
  • medyk
  • czarownica
  • czarodziej
  • alchemik
  • uzdrowiciel
  • katalizator
  • innowator
  • wizjoner

Przykłady reklam

źródło: YouTube

Przykłady emoji

Style marki magika

Talent marki
magika

  • znajdywanie rozwiązań typu win-win
  • zamiana chaosu w cud
  • inteligencja
  • duchowość
  • innowacja
  • dążenie do doskonałości
  • wyobraźnia
  • zdolność spełniania marzeń

Postacie

Merlin

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: wikipedia.org

Iron Man

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: pinterest.com

Dżin (Alladyn)

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

Gandalf

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: pinterest.com

Steven Spielberg

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: wikipedia.pl

Morfeusz

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: https://matrix.fandom.com/wiki/Morpheus

Oprah Winfrey

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: forbes.pl

George Lucas

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: wikipedia.pl

Muzyka

katarzyna łaska
„mam tę moc”

źródło: YouTube

Typowa piosenka
magika

źródło: YouTube

Inspiracje