Archetyp
Kreator

Charakterystyka kreatora

Prawie każdy przedsiębiorca, który kiedykolwiek istniał, ma w sobie choć trochę z Kreatora. Musisz być kreatywnym, aby być przedsiębiorcą. Nie da się tego ominąć. 🙂

Głównym pragnieniem marek o archetypie Kreatora jest stworzenie czegoś o trwałej wartości i urealnienie wizji, nadając jej formę. Marki, które zachęcają do samoekspresji, dają możliwość wyboru wielu opcji, pomagają wspierać innowacje lub mają wyjątkowy artystyczny lub kreatywny sposób komunikacji uosabiają archetyp Kreatora.

Kreator to marka umożliwiająca wyrażanie swojego jestestwa. Skupiona ona jest na tworzeniu lub pomaganiu innym w tworzeniu rzeczy trwałych i nieprzemijających.  Uruchamiając ludzką kreatywność pozwala w pełni wyrazić człowieczeństwo Klienta.

Jako perfekcjonista z natury, Kreator nie zadowala się bylejakością dostarczając produkty lub usługi na najwyższym poziomie, wyjątkowe i inspirujące. Archetyp Kreatora pragnie wolności, a jednocześnie jest głęboko zmotywowany przez kontrolę. W tej delikatnej równowadze znajdujemy wizjonerskie i innowacyjne marki, które cenią sobie wyobraźnię i samoekspresję, szczególnie w dziedzinie sztuki, projektowania, marketingu i technologii. Marki o archetypie Kreatora lubią nietypowe formy ekspresji, kanały reklamy – mają w sobie gen innowatora i zazwyczaj szybko wchodzą na nowe kanały komunikacji z klientem świetnie sobie tam radząc.

Przykłady archetypu
kreatora

Słowa klucze związane z marką

  • artysta
  • bajarz
  • indywidualista
  • wizjoner
  • perfekcjonizm
  • nonkonformista
  • esteta
  • malarz

Przykłady reklam

źródło: YouTube

Przykłady emoji

Style marki kreatora

Marki o archetypie Kreatora często realizują swoją wizję, są spójne i konsekwentne w tworzeniu trwałej wartości. Marka o archetypie Kreatora unika reklam banalnych, masowych i nachalnych.

Marketing marek o archetypie Kreatora jest często niezwykle estetyczny i może się wydawać, że jest dziełem sztuki samym w sobie. W przypadku marek zorientowanych na produkt, marketing może w rzeczywistości, słowem lub obrazem, porównać ich produkty do dzieł sztuki wysokiej klasy, aby wywołać wyrazy uznania i zachwytu.

Talent marki
kreatora

  • kreatywność
  • wyobraźnia
  • NIELINEARNE MYŚLENIE
  • UMIEJĘTNOŚĆ UNIKALNEGO SPOJRZENIA NA RZECZYWISTOŚĆ
  • WYKORZYSTYWANIE ABSTRAKCYJNYCH PUŁAPEK
  • MYŚLENIE WIELOKIERUNKOWE
  • ZASKAKIWANIE POMYSŁOWOŚCIĄ

Postacie

Pablo Picasso

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: wikipedia.pl

Wolfgang Amadeus Mozart

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: wikipedia.pl

Michał Anioł

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: wikipedia.pl

Don Draper (Mad Man)

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło:  https://madmen.fandom.com/wiki/Don_Draper

Adele

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: chillizet.pl

Steven Spielberg

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: wikipedia.pl

Flik

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: pixar.fandom.com

Tony Stark

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. suada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

zdjęcie źródło: marvel.fandom.com

Muzyka

PENTATONIX

Źródło: YouTube

Typowa piosenka
kreatora

źródło: YouTube

Inspiracje